11 Nisan 2014 Cuma

Bahar Gele Hoş Gele!- Bahar okuma şenliği okuma listesi

Merhaba!
Aslında bu yazıyı dün yazmayı düşünüyordum ki bir düşüp bir yükselen ateşim yüzünden yatağımdan bile kalkamadım :( Ama şu an turp gibiyim! :D Asıl konuya gelirsek Pinuccia'nın Kitapları adlı blogun hazırladığı Bahar şenliğine denk geldim ve ilk defa katılacağım. Kendimi biraz da geç kalmış gibi hissediyorum geç gördüm ve blogumu da yeni açtığım için korkmuyor da değilim açıkçası. Zaten okul da sınavlar performanslar derken kitap okumaya zaman bulamıyorum. Eh artık olduğu kadar ama çok  hevesliyim bu konuda :D Listemde şöyle:

 
1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa)
Bu kategori benim için kolay oldu aldığım bir kaç tavsiyeden kendime uygun olanları seçtim zaten Göçebe okumak istediğim ama bir türlü fırsat yakalayamadığım bir kitaptı isabet oldu :)

Ayrıca konusuda gerçekten mükemmel okumak için sabırsızlanıyorum^^





2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok)
İtiraf etmeliyim ki benim pek bir şiirle alakam yoktur. Ama okumam veya okuyamam demiyorum tercih meselesi sanırım. Düzgün bir şiir kitabı da nasıl bulacağım hakkında bir fikrim yoktu. Bir kaç blogu gezip onların neye karar verdiğine baktım ve Geveze Kitap Kurdu blogunun eklediği şiir kitabı hoşuma gitti. Burdan da ona teşekkürler ^^
                                                                                                                         







3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa)

Böyle bir kitap buluncaya kadar canım çıktı.Belli bir kaynakta bulamayınca işin içinden çıkamadım bir ara -_- Bu kategori için İz Bırakanlar Unutulmaz kitabını seçtim sanırım 1 yıl kadar önce okumuştum hoşuma gitmişti konusu. Ödüllü bari tekrar okuyayım dedim :D Kazandığı ödül ise Stephen Crane İlk Roman Ödülü' ymüş. Kapağının renkleri de çok tatlı değil mi? ^^








4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok)


Bu kategori beni öldürdü bir ara pes edecektim artık. O dereceye kadar gelmişti öfkem. Sonra kafamda şimşekler çaktı ve salondaki kitaplıkla bir şeyler bulurum umuduyla fırladım yerimden :D Vee Aziz Nesin'in Züğürtlüğün Sonu Yok kitabını buldum aslında başka öykü kitapları da vardı ama bunda karar kıldım :)





5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir
kitap okuyanlara (En az 200 sayfa)

Okunacaklar listemde olan bir kitaptı şimdi daha erken alıp okuyacağım bu sayede. Zaten Arkadya Yayınları' nın kitapları çok iyi gerek konusu olsun gerek kapakları hatta ayraçlarında ki püskülleri bile iyi :D








6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa) - okundu
 ✔ -
İlk defa bir Tess Gerritsen kitabı okuyacağım. Herkesin övdüğü kadar vardır umarm. :)
Kapağından korkan dahi var yahu ne iş anlayamadım :D










7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa)

Okunmadık tüm kitaplarımı alt üst ettim. Sonunda 2010 yılından sonra yazılmış bir kitap buldum ve koca bir ohh! çektim :D Dex Yayınları gerçekten çok başarılı bir yayınevi kitaplar çok iyi seçilmiş :D Ama bu kitap seri mi değil mi bir türlü bulamadım  :) Tam olarak hatırlamıyorum ama ilk kitabı 2010 veya 2011 yılında çıkmıştı o da Başlat :D


8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa)(DEĞİŞTİRİLDİ)
Bu kategoriye Kemikler Şehrini koyayım dedim ani bir kararla değiştirerek çünkü Aynı Yıldızın Altında kitabı haziran ayında falan çıkacakmış ve benimde izleme ihtimalim var mı yok mu kestiremiyorum o yüzden işi garantiye alıp çıkmış bir filmi olan kitabı ekliyeyim dedim :D Son kategoriden çıkartıp bunun yerine serinin son kitabını koydum hemde seri bitmiş olacak :))










9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa)    - okundu 
✔-
Ateşböceği Yolu 3. okunmasını uzun zamandır bekliyor orda ^^ Bu kitaptan asla vazgeçemiyorum. Başucu kitabım hayatımın kitabı o kadar yani. Kristan Hannah da gözüm kapalı      

alabileceğim bir yazar. Nasıl mükemmel şeydir o ya. Ahh ahh neyse kötü oldum
bak şimdi. Ben hala 2. kitabını okuyamamaktan dolayı yakınıyorum! Neyse neyse olur o da zamanla :D









10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa) - okundu
 ✔-
Aşk Ve Gurur'u seçtim bunun için hakkında hiç bir fikrim yok konusunu dahi bilmiyorum. 

Çok garip ama ne yapayım. Ben doğmadan tam 176 yıl önce basılmış bende 99'luyum artık siz hesaplayın çıkış tarihini unuttum da mağlum üşeniyorum :S







11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından
 bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa)
Küçük yaşta okuyup hiç bir şey anlamadığım bir kitaptır kendisi. Ona ikinci bir şans tanıyorum. Tabi ki de sorun onda değil bende ehehe :D Sıkılmam umarım^^
12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara (DEĞİŞTİRİLDİ)
Bu kategoride Ölümcül Oyuncaklar Şehrini ele alayım dedim. Şu anlık 4 kitabını okumayı düşünüyorum bu kategori için:

Toplamda 1200 den fazla bu kesin :D Bu sayede seriyi baya ilerletmiş olacağım.










Şans dileyin çünkü fazla gerideyim :((  Sayfa düzenini yapması öldürdü beni o oraya buraya şuraya gidiyor canım çıktı yerleştirinceye kadar ilk defa bu kadar uzun yazı yazdığım için olsa gerek :)

2 yorum:

  1. Listende harika kitaplar var :) Keyifli okumalar dilerim ve bu arada hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk :) Teşekküler :D

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.